Kõigepealt tuli teha korralik 3D projekt. Ainsad asjad, mida detailselt joonistada polnud mõtet ega ka võimalik, olid ostudetailid (auto, pontoonid, ajamid).
Kõik isetehtud lahendused pidid sisaldama pisimaidki detaile. Ajami kinnitus.
Põhidetailide valmistamine ja testimine. Üllatavalt tõsine töö on 5mm roostevaba terase sisse 20mm augu puurimine. Kui läheb hästi, siis ühele augule kulub vaid tund aega. Kui nii palju ei vea, (vähe õlitust, vale surve vms) siis tulemuseks on auk ja sõit poodi uue augufreesi järele.
Valmis raamikomponentide sobitamine ja paigutamine autole nõuab kannatust. Kohad valmistas ette Marek Pedak Offroad Service. Siis tuli korduvalt raam peale panna, avastada veel tegemist vajavaid töid, raam maha võtta, raam peale panna, avastada, et midagi olulist jäi taaskord panemata, aga lõpuks sai raam külge.
Pildil tagaraam. Puitliistud tähistavad vintsiköite liikumisteed ning parem on, kui takistusi ette ei jää, sest vintsi tõmbejõud on 7 tonni.
Kas vintsid ja plokisüsteem suudavad auto maast lahti tõsta? Tõehetk oli saabunud ja auto tõusis õhku.
Hüdropumba paigaldamine mootori kõrvale oli imetegu, mis nõudis nii Hydroscand kui Offroad Service-i täit pingutust. Lõpptulemusena saab mootori kogu 127 kW suunata vette, propelleritesse.
Hüdrosysteemi projekteeris ja ehitas Hydroscand. Pildil on projekti autor Margus Kukk süsteemi üle vaatamas.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.