Nagu tavaline ei saanud alguses keegi aru mida ma tahan. Aga nagu tavaline, leiti lisaks Google tõlkele arvutis, varsti ka inglise keele oskajad. Saadi aru mida ma tahan. Järgmiseks päevaks oli ka televisioon ja ajaleht kohal. Ning minu rõõmuks oli Nova Motors lisaks Toyota kvaliteedisüsteemi rakendamisele ka avatud mõtlemisega. Lisaventilaatoreid ei olnud – aga need leiti kiirelt linna pealt. Prado akut polnud, aga Hiluxil siin veel võimsam versioon. Ning kõik toimis. Töö võttis poolteist päeva, kuna tuli ka auto ümberehitatud esiotsa lahti kiskuda. Jaapani olemisega omanike poolt tehtud arve oli ainult otseste materjalide kulu eest. Nende toetus reisile, nagu seda sageli reisi jooksul kohanud olen. Aitäh, Nova Motors!
Nüüd on Amphibearil koguni kolm ventilaatorit radiaatoreid jahutamas. Üks suur on veel taga.
Nüüd ehk enam käivitamisega hätta ei jää. 180 Ah akusid
Vaatamata ei saanud jätta ka Maringa suurimat vaatamisväärsust – Lõuna Ameerika suurim kirik. Kiriku juurest avanes ilus vaade linnale. Siinkandis on elu rahulikum kui suurlinnade juures, aga mulle uudisena ka täiesti euroopalik. Liiklus on väga viisakas nii päeval kui öösel. Linnas on palju heleda nahavärvi ja jaapani olemisega inimesi. Kõik on kuidagi puhas, korras ja rahulik. Ning autoteeninduses keeleoskaja Leondardo, kinnitas nähtut. Brasiilia koloniseerimisel tulidki siia eurooplased, jaapanlased ja hiinlased. Siinkandis on ju ka juba Eestiski tuttav saksakeelne linnake.
Kirik oli nii suur, et pildile ei mahtunud. Seline suur tagurpidi jäätisetorbik. Betoonist.
Sümpaatne Lõuna Brasiilia linn Maringa. Kõrged hooned, aga kirikust ikka madalamad.
Aga kosed ootavad. Nii võtsime ette õhtuse sõidu Cascaveli. Kuigi hilja õhtul leitud kaks esimest hotelli ei sobinud, oli viimaseks leitud Grand Prix soodsa hinna, kinnise aia sees parkimise, konditsioneeritud toa ja hea valikuga hommikusöögiga just see õige ööbimispaik.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.