Juuli test oli koos kaaslasega ja nii on ka autost rohkem pilte.
Maikuus sama koha peal on kena rohuke ja ilus vaade. Juulis ei paista pilliroo vahelt midagi. Hüdropumba ketti peale panemas.
Pontoonide langetamist on kõige parem juhtida auto taga kaitseraua peal seistes. Vintside juhtpuldid seinapistikusse ja läheb lahti.
Madalas vees sõiduks on ajamid poolpüstises asendis ja ei ulatu pontoonist sügavamale.
Ankrusse heitmine on tähtis ka madalas vees. Voolu ja tuulega on omapead jäetud paat kiirelt kadunud.
Auto tõstab ennast veest välja üks külg korraga. Lihtsalt plokkides läheb niipalju jõudu hõõrdumisele, et alati tõuseb auto parem pool enne teist. Testiks asendasin liugelaagrid kuullaagritega. Arvutuslikult ei oleks nad pidanud vastu pidama. Tegelikult ka ei pidanud. Lisaks kuulidele on minema lennanud ka kuullaagri välimine rõngas. Taastasin liugelaagrid.
Septembrikuine test oli tormi ja laadungi taluvuse testimiseks. Ilm oli parajalt tuuline, 10m/s ja lainetus 1 m kõrge. Torm oli vaibumas, tahtsime küll haripunktile pihta saada ja kõrgemat lainetust proovida, aga ilm käitus nagu tavaliselt (st ootuspäraselt, aga siiski vastupidiselt ootustele). Pildil perioodi lainetuse graafik.
Laadungiks oli vesi. Vesi oli kümnes pontoonidele kinnitatud segukastis. Kokku ca 600kg. Amfiibi käitumist see laadung kuidagi ei mõjutanud. Kuid kui laadung on suurem, on vaja lisaujuvust. Katamaraani laadimise piiri on lihtne määrata. Üks pontoon peab suutma kanda kogu massi. Seda massi ületades võib pontoon vee alla vajuda ja uus stabiilne asend on mass vee all ja sõiduk teistpidi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.