In englishEesti keeles

neljapäev, 5. september 2013

Kiletamine

Mina pole varem auto kiletamise juures olnud. Amphibear kiletas Hardwic, kahe kolme mehega kulus kokku 11 tundi. Kiletamine on isemoodi töö ja meenutab mulle värvimist. Kohe peab õieti tegema, ümber teha ja parandada on keeruline. Värvimine ei meeldi mulle üldse ja ka kiletamise osas on suur kahtlus. Alati näed oma vigu ja tahad parandada ja siis teed veel hullemaks. Seega usaldasn selle töö proffidele.

Töö ise käib mitmes järgus, esimene järk on pindade puhastamine. Ka enda teada puhastelt pindadelt tuleb korraliku vahendiga hulga mustust veel maha. Siis kleebitakse kujund ajutiselt paika ja mõõdistatakse õige koht.

Nüüd ühest servast liimikaitsepaber ära, serv kinni ja spetsiaalse lameda plaadiga järjest kile kinni, nii et mulle alla ei jääks ja koht õige püsiks. Siis tuleb kõige ilusam hetk, kui pealmine kaitsepaber ära tõmmatakse ja selle alt kujundus välja tuleb

Võidukas Hardwic meeskond Amphibear värske kujunduse taustal.

Juhised uue kiletatud auto omanikule olid lihtsad. Tumendatud tagaaknaid kaks nädalat mitte alla lasta (Öösel üks otsustas iseseisvalt alla minna. Küllap oli lüliti aknakile paigutamisel vett saanud. Õnneks kile jäi paika). Ning kui midagi tahan parajaks lõigata siis aknakilet mitte enne paari nädalat.

Divisioni tehtud kujundus on õnnestunud, hoopis teine tera.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.